Kotisivukoulu
Sosiaalisemmat kotisivutTiistai 15.3.2011 - Helena Rebane Sosiaalisen median vaikutus online-maailmamme tuskin tulee enää minään yllätyksenä. Olet myös varmasti pohtinut miten voisit itse tehdä kotisivuistasi osan Internetin sosiaalista elämää – aktivoiden vierailijoiden välistä vuorovaikutusta ja saaden heidät viihtymään paremmin kotisivuillasi. Tässä muutamia ehdotuksia kuinka kotisivusi hyötyvät sosiaalisen median applikaatioista.
|
|
Avainsanat: vinkit, sosiaalinen media, viestintä, facebook, share |
|
|
25.9.2011 23.56
Joonas Toivonen
Noissa jakamisissa kannattaa Suomessa siinä mielessä olla tarkkana, että eipä täällä juuri FB- ja Twitter-nappuloiden lisäksi muuta tarvita. Jopa kaikki LinkedIniin viittaava tuntuu olevan turhaa, vaikka palvelun käyttö maailmalla onkin suurta :) |
|
23.11.2011 20.24
But
Suuriosa noista Share-napeista on turhia suomenkielisillä sivuilla. Suomenkielisillä sivuilla riittää, että on Facebook, Twitter ja Google+ nappulat. |
|
13.6.2012 23.23
Juhannus
Se on totta, että monilla sivuilla on paljon turhia nappeja. |
|
27.8.2012 12.52
Tulostinmusteet
Nykyiselläänhän sosiaalisten signaalien merkitys myös optimoinnin puolella on ensiarvoisen tärkeää. Etenkin G+:n merkitys on nousemassa, lähinnä siksi että Google itse forcefeedaa sitä kaikille... Joten kunhan lisää Twitter, FB ja G+ nappulat niin on kaikki tarpeellinen katettu! :) |
|
9.4.2014 15.09
Vertaaja
Twitter on ihan parina viime vuotena kasvattanut selkeästi suosiotaan, samoin Instagram. LinkedInissä kyllä on paljo suomalaisia, mutta ei se kovin käytetty tunnu olevan muuhun maailmaan verrattuna. |





Samaa mieltä Butin kanssa: Suomessa pärjää ihan vain muutamalla napilla.
Tosin tuohon But:n listaan lisäisin vielä Pinterestin. Yllättävän hyvin suomalaiset tykkää sielläkin nykyään jakaa.